Behind every person there’s a story

Tak si jeden pondelkový večer browsujem po pintereste (zloba to jedna) a zase mám chuť písať. No potom sa pozriem na hodiny a uvedomím si, že je skoro desať. Zajtra musím vstávať do práce kde strávim minimálne 8 hodín a tak stále dokolečka. Emočne a fyzicky ma to vyčerpáva, no nemôžem skončiť, lebo viem, že písaním sa neuživím. Nie keď jediné čo som kedy napísala, je pár poviedok, blogových príspevkov a osamelých stránok. Ja neviem a nemôžem takto zariskovať. Nie v tomto bode môjho života. Pretože tie peniaze by mi chýbali. A ak by sa ešte k tomu ukázalo, že vlastne písať neviem, že je to len v mojej hlave, tak by som si to nikdy neodpustila, že som to dovolila. Otázkou zostáva, či dokážem žiť s tým, že to možno nikdy naozaj nevyskúšam.

Chcela by som si nájsť čas vypudiť niektoré tie príbehy z mojej hlavy. Lebo sa tam kopia. Mám aj kade tade popísané kadejaké poznámky. No nikdy neviem nájsť vhodný okamih, keď je dostatok času, sily a k tomu navyše aj nejaký ten nápad. Chcelo by to nejaký skutočný deadline alebo nakopnutie.

Nateraz sa vrátim ešte k obzeraniu obrázkov a fotiek a vymýšľaním príbehov. Snáď sa dostanem aj k tomu, aby som niečo skutočne napísala a nielen tu vyplakávala, že chcem… Veď to už všetkým včetne mňa vlastne lezie na nervy. No uverejním to tak či tak…

 

Edit… Táto mi dnes celý deň behá po rozume:

 

One thought on “Behind every person there’s a story

Pridaj komentár

