It’s always sunny… somewhere

… len nie dnes a u nás. Včera bolo. Predvčerom tiež. Ale dnes už sa to začalo kaziť. Ale niet divu, veď ide víkend. Predsa nebude cez víkend pekne! Hlavne ak ľudia plánuju grilovať, že áno.

Už je to opäť nejaká chvíľa, čo som sa ozvala naposledy, ale nejdem tu nikoho obťažovať výhovorkami prečo. Proste preto.

Chcem sa tu však podeliť o niečo iné. Minulý týždeň som šla na jedno dvojdňové školenie a bola to pecka. Okrem toho, že téma bola super, tak tá baba, lektorka proste bola úplne superská. Školenie to bolo o lepšom a efektívnejšom plánovaní, manažmente samého seba a ako poraziť stres. Toto všetko napchaté do dvoch dní. Neviem, ako to zvládla, ale zvládli sme prejsť všetko a a ešte to k tomu bola aj sranda. A pre mňa duplovaná, lebo milujem zoznamy. Milujem to – do listu. Milujem plánovanie. Len občas zostávam, len pri plánovaní a nepodarí sa mi ich aj uskutočniť. Ale celé ma to tak nabilo optimizmom a energiou, že som začala hneď plánovať. A akože spolovice to možno aj funguje. Len potrebujem lepšiu sebadisciplínu. A nejako dobre si zaviesť odmeňovací systém! To funguje, to mám overené.

Ale jedna rada mi tak obzvláľť utkvela v pamäti. Jedna vec je dobre si naplánovať prácu. Ale druhá a rovnako dôležitá vec je vedieť si dobre naplánovať aj voľný čas. Treba si vedieť zahrnúť a pripraviť sa tak, aby ste mali pravidelne k dispozícii činnosti, ktoré vám dodávajú energiu. A ono najväčšia sranda je, že to dáva zmysel. Len to tak proste neprekatizujem. Koľko krát proste prídem domov z práce. Unavená a nechce sa mi nič. AJ keď viem, že keby som šla na zumbu alebo niekam, tak by mi v konečnom dôsledku bolo lepšie. Ale komu sa chce prezliekať? A ísť tam. A hento a tamto? Skrátka som lenivá. A idea je taká, vedieť si to naplánovať tak, aby ste si to aj splnili.

To je to čo chcem momentálne docieliť. Naplánovať si môj pracovný aj voľný čas, aby som toho splnila čo najviac z toho čo chcem a neprokrastinovala som. Zatiaľ mi to funguje len napoly. Pracovne aj hej, ale ten voľný čas…. Stále neviem prekonať voľnočasovú prokrastináciu. No ja verím, že to zvládnem. Držte mi palce!

A pri vlastnom plánovaní môžete napr. počúvať trošku rockovejšiu verziu Uptown funk:

Alebo možno niečo úplne nové?

Pridaj komentár

