Born to be wild

image

Toto je prosím pekne dnešný suvenír. Nie náplasť, ale to čo je pod ňou. Rozumej odreté koleno. A keďže neviem chodiť tak nech je to aspoň so štýlom.
Popravde neviem či ma viac serie to že som si pri tom oškrela nové topánky alebo to že budem mať o týždeň a pol na vlastnej svadbe ešte minimálne chrastu. Našťastie aj popolnočné oblečenie by mi kolená mohlo zakrývať tak snáď to nebude taký trapas.
Áno. Svadba. O menej ako dva týždne. Vyšilujem? Tak maximálne z toho, že už mi to lezie na nervy. Nechcem sa už zaoberať výzdobou. Chcem to mať za sebou. Ale len kvôli tým prípravám. Na svadbu samotnú sa teším. Nie nechytá ma panika ani “studené nohy”. Len budem zas brutálne nervózna, že ledva budem jesť a určite si zas nič nevypijem. Ale nevadí. Ak to bude jediný problém, som ochotná sa sčasti obetovať. No nemuselo by to byť prehnané.
Inak aby ste vedeli, tí, ktorých to zaujíma. Konečne som zistila ako sa píše s diakritikou na tomto hlúpom telefóne a teda som schopná postovať niečo aj s telefónu. Čo by mohlo trochu nakopnúť moju produktivitu, ale tak čo si budeme klamať. Pravdepodobne to dopadne úplne rovnako ako to bolo doteraz.

PS. celé som to publikovala až na druhé ráno, lebo som nezistila na telefóne ako pridať video taka by nebol len link ale skutočne aj video

Pridaj komentár

