Can I creep myself out?

Of course I can….

Akože, včera večer som už ležala v posteli. Ale samozrejme, prečo by som zaspala hneď ako som zhasla lampičku, že ano? to by bolo predsa taaaaak kontraproduktívne. A vôbec žiadna sranda.

No tak som si tak ležala v posteli a premýšľala som nad jednou hovadinou za druhou. Väčšinou keď takto neviem zaspať, tak si začnem vymýšľať príbehy. To ma vždy uspí. Niečo ako rozprávka na dobrú noc. Od mňa, pre mňa. Až na to, že nejakým záhadným spôsobom sa z toho zrazu stal tak trochu horor. Nie krvavý. Práve naopak. Skôr taká ducharina, ale bez duchov. tak či tak, o chvíľu som mala chuť samú seba prefackať jak som bola creeped out. Akože seriously?? Nie že by som sa bála, ale…

Už mi fakt hrabe asik.

Update: chcela som nájsť na doplneni atmosféry nejaký creepy obrázok, ale neodhadla som čo sa stane keď otvorím pinterest. Strávila som asi 20 minút repinovaním obrázkov, z ktorých 95% tvorili Zuhair Murad šaty. Pinterest je zlo! Ale tie šaty!!!

Update no.2: nebol dobrý nápad hľadať creepy veci na pintereste. Som ešte viac creeped out! Ale vybrala som taký stredne creepy obrázok. Enjoy your nightmares!

85a20a19deff7a52ee8664fc38d3c98a

Pridaj komentár

